2. Η προπαγάνδα πρέπει να σχεδιάζεται και να εκτελείται από μία μόνο εξουσία.
3. Πρέπει να εκδίδει τις εντολές της προπαγάνδας.
4. Πρέπει να επεξηγεί τις εντολές της προπαγάνδας στους σημαντικούς υπαλλήλους και να διατηρεί το φρόνημά τους.
5. Πρέπει να επιβλέπει τις δραστηριότητες των υπηρεσιών τους οι οποίες έχουν συνέπειες προπαγάνδας.
6. Οι συνέπειες προπαγάνδας μιας ενέργειας πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν κατά το σχεδιασμό αυτής της ενέργειας.
7. Η προπαγάνδα πρέπει να επηρεάζει την τακτική και τις ενέργειες του εχθρού.
8. Καταστέλλοντας προπαγανδιστικώς επιθυμητό υλικό το οποίο μπορεί να εφοδιάζει τον εχθρό με χρήσιμες απόρρητες πληροφορίες.
9. Διαδίδοντας ανοιχτά προπαγάνδα της οποίας το περιεχόμενο προκαλεί τον εχθρό να βγάλει τα επιθυμητά συμπεράσματα.
10. Παροτρύνοντας τον εχθρό να αποκαλύψει πληροφορίες ζωτικής σημασίας για τον ίδιο.
11. Χωρίς να γίνεται καμία αναφορά σε επιθυμητή δραστηριότητα του εχθρού, όταν όποια αναφορά θα δυσφημούσε αυτή τη δραστηριότητα.
12. Αποχαρακτηρισμένες, μη απόρρητες, λειτουργικές πληροφορίες πρέπει να είναι διαθέσιμες για να πραγματοποιηθεί μια προπαγανδιστική εκστρατεία.
13. Για να είναι αντιληπτή, η προπαγάνδα πρέπει να προκαλεί το ενδιαφέρον ενός κοινού και πρέπει να μεταδίδεται μέσω ενός μέσου επικοινωνίας που τραβάει την προσοχή.
14. Η αξιοπιστία από μόνη της πρέπει να καθορίζει εάν το προϊόν της προπαγάνδας πρέπει να είναι αληθές ή ψευδές.
15. Ο σκοπός, το περιεχόμενο και η αποτελεσματικότητα της προπαγάνδας του εχθρού· η ισχύς και τα αποτελέσματα μιας έκθεσης· και η φύση των τωρινών εκστρατειών προπαγάνδας καθορίζουν εάν η προπαγάνδα του εχθρού πρέπει να αγνοηθεί ή να αντικρουστεί.
16. Η αξιοπιστία, η ευφυΐα και τα πιθανά αποτελέσματα της επικοινωνίας καθορίζουν εάν τα υλικά της προπαγάνδας πρέπει να λογοκριθούν.
17. Το υλικό από την προπαγάνδα του εχθρού μπορεί να αξιοποιηθεί σε επιχειρήσεις όταν βοηθά στη μείωση αυτού του κύρους του εχθρού ή προσφέρει υποστήριξη στον στόχο του ιδίου προπαγανδιστή.
18. Η μαύρη παρά η λευκή προπαγάνδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν η δεύτερη είναι λιγότερο αξιόπιστη ή προξενεί ανεπιθύμητα αποτελέσματα.
19. Η προπαγάνδα μπορεί να διευκολυνθεί από ηγέτες με κύρος.
20. Η προπαγάνδα πρέπει να είναι προσεκτικά συγχρονισμένη.
21. Η πληροφορία πρέπει να φθάσει στο κοινό νωρίτερα από την ανταγωνιστική προπαγάνδα.
22. Μια εκστρατεία προπαγάνδας πρέπει να ξεκινά τη βέλτιστη στιγμή.
23. Ένα θέμα προπαγάνδας πρέπει να επαναλαμβάνεται, αλλά όχι πέρα από κάποιο σημείο όπου να μειώνει την αποτελεσματικότητα.
24. Η προπαγάνδα πρέπει να χαρακτηρίζει γεγονότα και ανθρώπους με χαρακτηριστικές φράσεις και συνθήματα.
25. Πρέπει να προκαλούν τις επιθυμητές αντιδράσεις τις οποίες το κοινό είχε και προηγουμένως.
26. Πρέπει να αποστηθίζονται εύκολα.
27. Πρέπει να χρησιμοποιούνται επανειλημμένως, αλλά μόνο στις κατάλληλες συνθήκες.
28. Πρέπει να είναι ασφαλή, ώστε να μη «γυρίσουν μπούμερανγκ».
29. Η προπαγάνδα στο εσωτερικό μέτωπο πρέπει να προλαμβάνει την ανατροφή ψευδών ελπίδων οι οποίες μπορεί να καταστραφούν από μελλοντικά γεγονότα.
30. Η προπαγάνδα στο εσωτερικό μέτωπο πρέπει να δημιουργεί ένα βέλτιστο επίπεδο ανησυχίας.
31. Η προπαγάνδα πρέπει να ενισχύει την ανησυχία σχετικά με τις συνέπειες της ήττας.
32. Η προπαγάνδα πρέπει να μειώνει την ανησυχία (εκτός από ότι αφορά τις συνέπειες της ήττας) η οποία δεν μπορεί να ελαττωθεί από τον ίδιο το λαό.
33. Η προπαγάνδα στο εσωτερικό μέτωπο πρέπει να μειώνει τις επιπτώσεις της αποτυχίας.
34. Οι αναπόφευκτες αποτυχίες πρέπει να αναμένονται.
35. Οι αναπόφευκτες αποτυχίες πρέπει να θέτονται ως ενδεχόμενα.
36. Η προπαγάνδα πρέπει να διευκολύνει το εκτόπισμα της επίθεσης προσδιορίζοντας τους στόχους για το μίσος.
37. Η προπαγάνδα δεν μπορεί να επηρεάσει άμεσα τις ισχυρές αντίθετες τάσεις· αντιθέτως, πρέπει να προσφέρει κάποια μορφή για ανάληψη δράσης
Faith and Race