«Είναι καθορισμένο από την Πρόνοια ότι ο ανθρώπινος
σπόρος θα γίνει έμβρυο στην μήτρα της γυναίκας, όπου θα αναπτυχθεί και με την
σειρά του θα συντελέσει στην δημιουργία άλλου ανθρώπου. Σε έναν ατελείωτο κύκλο
της υπάρξεως εκπληρώνεται αυτός ο νόμος για την διατήρηση του είδους. Η γυναίκα
είναι όπως η εύφορη γη που χρειάζεται ο αγρότης για να μπορέσει να θερίσει το
σιτάρι. Και όπως η γη προϋποθέτει την ποιότητα του καρπού, έτσι και η γυναίκα
προϋποθέτει την «ποιότητα» του γιου της. Όπως επίσης και μια εύφορη γη μπορεί
να μην δώσει καρπούς όταν δέχεται κακής ποιότητας σιτάρι ή όταν δεν θερίζεται
σωστά. Αλλά επίσης είναι σίγουρο ότι ακόμα και το καλύτερο σιτάρι δεν αποδίδει
όταν δεν είναι κατάλληλη η γη. Μπορούμε επίσης να διαλέξουμε και άλλη μια
παρομοίωση: Με τον τρόπο που ένας καλός ή κακός καθρέπτης αντανακλά μια εικόνα,
με τον ίδιο τρόπο αντανακλά και ο γιος την ουσία της μητέρας του.
Το αίμα της
μητέρας προσδιορίζει πως πρέπει ο πατέρας να «βλέπει» τον εαυτό του στον γιο
του. Στις περιπτώσεις που η μητέρα ανταπεξέρχεται του καθήκοντος της, ο πατέρας
θα πρέπει να αναγνωρίζει την ουσία του στον γιο του και, αν είναι πιθανό να τον
ξεπεράσει ο γιος. Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις που η μητέρα είναι κατώτερη,
άρρωστη ή διεφθαρμένη, ο γιος δεν θα μπορεί να φτάσει τον πατέρα και είναι πιθανόν
ακόμα και να τον ατιμάσει. Και για αυτό, η αξιόλογη γυναίκα, η υγιής και από
καλή οικογένεια, πρέπει να ξαναγίνει για εμάς ότι ήταν και για τους προγόνους
μας: αντικείμενο αιώνιου σεβασμού. Η έννοια του σεβασμού δεν σημαίνει, λογικά,
μια υποκριτική σεξουαλική απομάκρυνση αλλά μια θεμιτή εκτίμηση του ότι η
γυναίκα πρέπει να ξαναγίνει άξια.
Η γυναίκα των εθνικών χαρακτηριστικών μας αποθηκεύει, προστατεύει
και πολλαπλασιάζει. Ή μπορεί να είναι το αντίθετο αν η βιοψυχική δόμηση διαφέρει
θεμελιακά από την δική μας. Η μεγαλύτερη ενέργεια της γυναίκας ως προς την
Κοινότητα της και ως προς τον λαό της, είναι τα παιδιά της. Και αυτή η βασική
προϋπόθεση πάντα αξίζει εκτός από την περίπτωση που εξαιρετικές περιστάσεις
θέτουν όρους στην μητρότητα. Αλλά το ζήτημα των παιδιών είναι συσχετισμένο με
μια σειρά από πρότερες συνθήκες: Ότι η γυναίκα πρέπει να ωριμάσει πρώτα, έτσι
ώστε να γίνει Σύζυγος και έπειτα Μητέρα. Έτσι, η πιο ευγενής ενέργεια της
γυναίκας που είναι: το παιδί ή καλύτερα: η ικανότητα της γι' αυτή την ενέργεια,
είναι πρακτικά αδύνατο να επιβεβαιωθεί πριν τον γάμο ή την επιλογή του συζύγου.
Ακόμα και η γονιμότητα, η κυοφορία, δεν είναι αποφασιστικοί παράγοντες για το
ότι η γυναίκα είναι ικανή να γίνει Μητέρα.
Η αξία μιας γυναίκας σαν Μητέρα δεν μπορεί, λοιπόν, να
επιβεβαιωθεί άμεσα από τον άνδρα. Αυτό και μόνο δημιουργεί τα συμπεράσματα για να
φτάσουμε σε μια αξιολόγηση. Η ομορφιά και η ικανότητα, η υγεία και η καλή
οικογένεια των γυναικών της εθνικής μας Κοινότητας, είναι θετικές ενδείξεις
στις οποίες μπορεί να υπολογίζει ένας άνδρας αν θέλει να κάνει ένα ιδανικό
πορτραίτο της μέλλουσας μητέρας που θα πρέπει να του δώσει παιδιά άξια των
προγόνων τους. Η γνώση των βιοψυχικών αξιών μιας ελεύθερης γυναίκας είναι
ουσιαστικός παράγοντας για τον άνδρα, αν δεν θέλει να αντιμετωπίσει την
θεμελίωση της οικογένειας του, ή -που είναι το ίδιο- : την εθνική του
υπευθυνότητα ως προς τον Λαό του, σαν τέλειος ηλίθιος.
Οι άνδρες που είναι πραγματικά ικανοί να δημιουργήσουν
μεγάλα έργα πρέπει να μάθουν να επιλέγουν Μητέρες που να τους εγγυώνται παιδιά
άξια και ικανά να συνεχίσουν, να υπερασπιστούν και να τελειοποιήσουν αυτά τα
έργα. Και οι αληθινά αξιόλογες γυναίκες, αν θέλουν πραγματικά να τις εκτιμούν
και να τις σέβονται με ειλικρινή τρόπο, πρέπει να μάθουν να πληρούν την
υπέρτατη αποστολή που τους ανέθεσε η Φύση: να είναι άξιες Μητέρες και Σύζυγοι.
Για άξιους συζύγους και καλύτερα παιδιά»
Faith and Race
Faith and Race