Σίτσα Καραϊσκάκη - Ελληνική, λαμπρή πνευματική προσωπικότητα

ΧΤΥΠΑ ΖΩΗ...
 
 " Εφχαριστώ την ζωή που με ποτίζει τόσες πίκρες. Την εφχαριστώ αληθινά γιατί αλλιώς πως θά νιωθα το γλυκό ποτήρι της αγάπης που μου προσφέρεις εσύ, Καλέ μου. Πάντα σαν βουτάει ο ήλιος λογαριάζω πόσο αψέντι με πότισε κ' η μέρα που πέρασε. Στον στοχασμό αφτόν είναι έτοιμα τα δάκρυα να πηδήξουν στακροβλέφαρα. Μα πριχού προφτάξουν γι' αφτό το σάλτο νά και ξεπετιέται η γλυκούλα σου μορφή κρατώντας το ποτήρι της χαράς. Πίνω και μεθώ. Ούτε ρακί, ούτε κρασί. Μονάχα αγάπη πίνω. Βάζω τους πόνους μου να κοιμηθούν στα βάθη της ψυχής μου. Ακριβή αγάπη μου, αν δεν ήταν αφτό το μεθήσι, πόσο βαριά η ζωή!...Πεισματικά θαρρείς και μου γυρνά όλη τη μάβρη της και την άχαρη όψη. Μα τι θα κάνει πιά ; Θα την τσακώσω απ' τα μαλλιά τη Ζωή την δολερή και θα τη ζήσω καθώς τη θέλω εγώ, σαν που λέει και ο Μπετόβεν.


'Ω ! σα θάμαστε μαζί ! θα τινάξουμε τα φτερούγια μας για να ξεφύγουν οι θαλασσοστάλες που κόλλησαν απ' τη νεκρή και βρώμια θάλασσα της αλυσσοδεμένης ζωής. Θ' ανοίξουμε πλατιά τα φτερά και θα πετάξουμε στα παρθένα λημέρια που η ονειροφαντασιά μας έπλασε από σμαράγδι και ζαφείρι πατώντας στα χνάρια του Πάνα, της Δάφνης και της Χλόης. Και σα θάμαι, αγάπη, στην αγκαλιά σου δε θα ξέρω αν γεννήθηκα από γονιούς, ούτε θα ξέρω αδέρφια ούτε με κανένα θα μίλησα ποτέ. Θάχω πέσει απ' τον ουρανό με συνείδηση της Αγάπης σου μονάχα. Δε θα ξέρω αν είμαι άνθρωπος ή ένας αγέρας που φύσηκε απ' το κανάλι της Μεγάλης Αγάπης...
Χτύπα ζωή αν δεν βαριέσαι...χτύπα... "

 
Μιτυλήνη   Σίτσα Καραϊσκάκη
Ο Νουμάς, Τόμ. 19, Αρ. 752 (1922)
 
 
 
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ζωή και την πορεία της Σίτσας Καραϊσκάκη θα βρείτε εδώ κι εδώ

Faith and Race