Αποσπάσματα άρθρων και ομιλιών του Γκαίμπελς για όλους και για όλα - Πιό επίκαιρος από ποτέ



"Είμαστε αντίθετοι σε μια ψεύτικη δημοκρατία που αντιμετωπίζει τον ευφυή και τον ανόητο, τον εργατικό και τεμπέλη, με τον ίδιο τρόπο…Δεν ζητιανεύουμε για ψήφους. Απαιτούμε πεποίθηση, αφοσίωση, πάθος! Μια ψήφος είναι μόνο ένα εργαλείο για εμάς όπως ακριβώς και για εσάς. Θα προχωρήσουμε στις μαρμάρινες αίθουσες του κοινοβουλίου, φέροντες την επαναστατική βούληση των μεγάλων μαζών από τις οποίες ήρθαμε, καλούμενοι από την μοίρα και διαμορφώνοντας τη μοίρα. Δεν θέλουμε να ενταχθούμε στον σωρό κοπριάς. Ερχόμαστε να τον πετάξουμε έξω.

 Δεν είστε ανάμεσα στους φίλους σας πια! Δεν θα διασκεδάζετε έχοντας εμάς ανάμεσά σας" ! (για το καθεστώς που επικρατούσε εκείνη την περίοδο στη Γερμανία).

Είναι αδύνατον να εξηγηθεί λεπτομερώς ο χαρακτήρας του Εθνικοσοσιαλισμού σε μια χρονικά περιορισμένη σύνοψη· συνεπάγεται τη λεπτότητα ενός κινήματος και μιας ιδέας που εισέβαλαν στον Γερμανικό δημόσιο βίο με δυναμική ισχύ και άλλαξαν όλες τις συνθήκες και τις σχέσεις από κάτω προς τα πάνω. Επιπλέον, είναι γεγονός ότι ο εθνικοσοσιαλισμός σήμερα δεν αντιπροσωπεύει ένα τετελεσμένο γεγονός αλλά κάποιο εν εξελίξει...

 Η επανάσταση δεν θα μπορούσε ποτέ να είχε επιτύχει εάν είχε διεξαχθεί με μόνο σκοπό τον σφετερισμό από μια ομάδα ατόμων η αρπαγή της εξουσίας των οποίων δεν θα ολοκληρωνόταν με το ενδότερο νόημα μιας ιδέας. Στην Εθνικοσοσιαλιστική Επανάσταση έχει ξεσπάσει μια κοσμοθεωρία!

 Η κοσμοθεωρία -κι αυτό είναι το επουσιώδες χαρακτηριστικό της- δεν έχει καμία σχέση με την γνώση. Ένας φτωχός, άγνωστος εργάτης με πενιχρά εφόδια γνώσης μπορεί να αντιπροσωπεύει μια κοσμοθεωρία, αντίθετα με τον πιο μορφωμένο καθηγητή πανεπιστημίου ο οποίος είναι απόλυτα ενήμερος σε όλους τους τομείς γνώσης, μπορεί να μην ανήκει καθόλου στην εν λόγω περίπτωση.

 Εμείς οι Εθνικοσοσιαλιστές έχουμε εργαστεί για έτη ξεκαθαρίζοντας στον λαό μας τα περίπλοκα γεγονότα των μεθόδων υποδούλωσης που χρησιμοποιεί ο εχθρός. Σήμερα στη Γερμανία κάθε παιδί διδάσκεται στο σχολείο τα τρομακτικά αποτελέσματα της Συνθήκης των Βερσαλλιών και δεν υπάρχει πλέον κανένας Γερμανός ο οποίος να μην έχει πληροφορηθεί πλήρως σχετικά με το αντίκτυπο της συνθήκης-φόρου υποτέλειας.

 Εμείς οι Εθνικοσοσιαλιστές είμαστε στην εξουσία για ενάμιση μόλις έτος. Όταν καταλάβαμε την κυβέρνηση, εξασφαλίσαμε για τον Γερμανικό λαό μια περίοδο ανάρρωσης τεσσάρων ετών. Περισσότερο από το ένα-τέταρτο αυτής της περιόδου έχει εκπνεύσει, και κανείς δεν θα μπορέσει να ισχυριστεί ότι σπαταλήθηκε.

Εμείς οι Εθνικοσοσιαλιστές έχουμε λύσει προβλήματα στη Γερμανία που φαίνονταν άλυτα: το πρόβλημα της αναμόρφωσης του Ράιχ, της αναδιανομής των γαιών, της κομματικής διαίρεσης, και της δημιουργίας λαϊκής ενότητας σχετικά με την πολιτική, τον διανοητικό βίο, και την κοσμοθεωρία μας. Η κυβέρνησή μας έχει εγκαινιάσει έναν επιτυχή αγώνα ενάντια στην ανεργία, τέτοιον όπως δεν συνέβη ποτέ στο παλιό σύστημα. Επιτέθηκε στη χειμερινή ένδεια με πρωτοφανή ανδρεία, καθώς επίσης στο μέλλον θα συνεχίσει να πολεμά επιθετικά την ανεργία, την τρομερή αταξία της εποχής μας.

 Η Γερμανία δεν θα καταρρεύσει εάν εμείς θα έχουμε το θάρρος να φανούμε δυνατότεροι από τις δυστυχίες που μας έχουν ρίξει στο έδαφος!

 Ιδιόρρυθμοι άνθρωποι, η ζωή των οποίων είτε βρίσκεται πίσω τους, ή δεν έχουν κανένα δικαίωμα να έχουν ζωή μπροστά τους, διακηρύττουν ηθικολογίες στο όνομα της επανάστασής μας. Συχνά αυτές οι ηθικολογίες δεν έχουν τίποτα κοινό με την πραγματική ηθική. Διακηρύττουν ηθικούς νόμους που μπορεί να είναι κατάλληλοι για ένα γυναικείο μοναστήρι, αλλά είναι τελείως εξωπραγματικοί σε ένα σύγχρονο πολιτισμένο κράτος.

Ζούμε σε ένα ψευδευλαβής κράτος, ή στην εποχή όπου επιβεβαιώνεται ο ζωντανός Εθνικοσοσιαλισμός; Κανείς δεν μπορεί να υπονοήσει ότι θέλουμε να ζήσουμε επιδεικτική και πολυτελή ζωή. Ο Φύρερ και πολλοί εκ των στενών του συντρόφων ούτε καπνίζουν, ούτε πίνουν, ούτε απολαμβάνουν δαπανηρή ζωή. Εκείνοι, ωστόσο, οι οποίοι θέλουν να ληστέψουν ένα έθνος εξήντα εκατομμυρίων από κάθε απόλαυση και κάθε ίχνος αισιοδοξίας, είναι αξιοθρήνητοι, εκτός από το γεγονός ότι οι ανόητοι πόθοι τους θα οδηγούσαν αμέτρητους ανθρώπους στην φτώχεια και στη δυστυχία.


 Το να αντλείς χαρά κι απόλαυση από έναν λαό συνεπάγεται να τον κάνεις ανίκανο για τον αγώνα του για το καθημερινό του ψωμί. Οποιοσδήποτε πράττει τοιουτοτρόπως αμαρτάνει ενάντια στις ανοικοδομητικές μας προσπάθειες και εναγκαλίζεται το Εθνικοσοσιαλιστικό κράτος σε ολόκληρο τον κόσμο. Το αποτέλεσμα θα ήταν μια θλιβερή φτωχοποίηση της δημοσίας μας ζωής. Κι αυτό δεν θα το ανεχτούμε.

 Να γιατί ξεφεύγουμε από τους παράγοντες της σεμνότυφης υποκρισίας, γιατί στους ευπρεπείς, εργατικούς ανθρώπους οι οποίοι έχουν κάθε λόγο να απαιτούν μια ανακούφιση από τους σκληρούς καθημερινούς αγώνες τους, οι οποίοι χρειάζονται να επαναβεβαιώνουν τη ζωή, να αναρρώνουν από την κόπωση, τις έγνοιες, και τα βάρη της καθημερινότητας, δεν επιτρέπουμε να ανέχονται να καταστρέφονται οι απαραίτητες απολαύσεις τους από την αιώνια στρεψοδικία των σχολαστικών.

 Τρία εκατομμύρια κόσμου δεν έχουν εργασία και τροφή [...] Η ψευδαίσθηση της ελευθερίας, της ειρήνης και της ευημερίας που μας υποσχέθηκαν όταν εμείς θέλαμε να πάρουμε την τύχη μας στα δικά μας χέρια εξαφανίζεται. Μόνο η ολοκληρωτική κατάρρευση του λαού μας μπορεί να ακολουθήσει από αυτές τις ανεύθυνες πολιτικές. Ως εκ τούτου, απαιτούμε το δικαίωμα της εργασίας και έναν αξιοπρεπή βίο για κάθε εργαζόμενο Γερμανό

Ο Εβραίος ζει στα παλάτια κι ο προλετάριος, ο στρατιώτης του μετώπου, ζει σε τρύπες που δεν αξίζουν να αποκαλούνται “σπίτια”. Αυτό δεν είναι ούτε απαραίτητο ούτε αναπόφευκτο, αλλά μάλλον μια αδικία που φωνάζει στους ουρανούς. Μια κυβέρνηση η οποία αναμένει και δεν κάνει τίποτα είναι άχρηστη και πρέπει να καθαιρεθεί, όσο συντομότερα τόσο καλύτερα.


 Ο λαός μας αυξάνεται, άλλοι μειώνονται. Αυτό θα σημαίνει το τέλος της ιστορίας μας εάν μια δειλή και τεμπέλικη πολιτική μας πάρει τους απογόνους που θα κληθούν μια μέρα να εκπληρώσουν την ιστορική μας αποστολή. Επομένως, απαιτούμε γη στην οποία θα καλλιεργηθούν τα σιτηρά που θα θρέψουν τα παιδιά μας.

Ενώ εμείς ονειρευόμασταν και κυνηγούσαμε περίεργες και άπιαστες φαντασιώσεις, άλλοι έκλεβαν την περιουσία μας. Σήμερα κάποιοι λένε ότι αυτή ήταν πράξη Θεού. Όχι και τόσο. Τα χρήματα μεταφέρθηκαν από τις τσέπες των φτωχών στις τσέπες των πλουσίων. Αυτό λέγεται εξαπάτηση, αδιάντροπη, πρόστυχη εξαπάτηση !

Ο διεθνής κομμουνισμός θα εξόντωνε κάθε εθνική και φυλετική αρετή που θεμελιώθηκε στην ίδια την ανθρώπινη φύση· στην ιδιοκτησία βλέπει τον πιο πρωταρχικό λόγο της κατάρρευσης του παγκόσμιου εμπορίου στο καπιταλιστικό σύστημα. Επομένως, το εκμεταλλεύεται μέσω ενός εκτεταμένου και προσεκτικά οργανωμένου και κτηνώδους συστήματος δράσης, θέτοντας κατά μέρος τις προσωπικές αξίες και θυσιάζοντας το άτομο σε ένα κούφιο μαζικό-είδωλο που αποτελεί απλά μια παρωδία της ίδιας της πραγματικής ζωής.

Ο Μπολσεβικισμός, ο οποίος στην πραγματικότητα αποτελεί μιαν επίθεση στον κόσμο του πνεύματος, προσποιείται ότι είναι κι ο ίδιος πνευματικός. Όπου το απαιτούν οι περιστάσεις, παρουσιάζεται ως λύκος ντυμένος πρόβατο. Αλλά κάτω από το ψεύτικο προσωπείο που ενίοτε χρησιμοποιεί, πάντοτε υφίστανται οι σατανικές δυνάμεις της παγκόσμιας καταστροφής. Κι όπου κι αν είχε την ευκαιρία να εφαρμόσει τις θεωρίες του, δημιούργησε “Τον Παράδεισο των Εργατών και των Χωρικών” στη μορφή μιας φοβερής ερήμου πείνας, και πεινασμένους ανθρώπους. Αν λάβουμε σοβαρά υπόψη μας το δόγμα του, συναντάμε μια τρομερή αντίφαση μεταξύ της θεωρίας και της πρακτικής του.


Απαλλαγμένη από εσωτερικούς εχθρούς και ενωμένη υπό το λάβαρο του Εθνικοσοσιαλισμού, η Γερμανία τοποθετήθηκε στην κορυφή των συνόλων που παρατάχθηκαν στον αγώνα ενάντια στη διεθνή μπολσεβικοποίηση του κόσμου. Εν τούτο γνωρίζει ότι εκπληρώνει μια παγκόσμια αποστολή η οποία εξαπλώνεται πέρα από όλα τα εθνικά σύνορα. Στην επιτυχή έκβαση αυτής της αποστολής στηρίζεται η μοίρα των πολιτισμένων μας εθνών.



 Πηγές :
 DerAngriff. Aufsatze aus der Kampfzeit (Munich: Zentraverlag der NSDAP., 1935), pp. 71-73.
 Der Angriff (σελ. 214-216)  22 Απριλίου 1929
 Ομιλία του dr. Joseph Goebbels του 1932 “Wesen und Gestalt des Nationalsozialismus.”
 “Mehr Moral, aber weniger Moralin!” Wetterleuchten (Munich: Zentralverlag der NSDAP, 1939), pp. 382-385.
 Ομιλία του κόμματος στις 13 Σεπτεμβρίου του 1935
"Σπάνια κείμενα του του Dr. Joseph Göebbels "

Faith and Race