Xίτλερ - ''Έγινα πολιτικός με πίστη για την εκπλήρωση των σκοπών μου''


Όταν ξεκίνησα την πολιτική μου πορεία, το 1919, η ισχυρή πίστη μου στην τελική ευόδωση των σκοπών μου βασιζόταν σε μια εμπεριστατωμένη εξέταση των γεγονότων της εποχής καθώς και στην ενδελεχή ανάλυση των αιτιών που τα προκάλεσαν. Ως εκ τούτου ουδέποτε απώλεσα την πίστη μου παρά τις υποχωρήσεις και τις αντιξοότητες, τις οποίες δεν απέφυγα κατά την διάρκεια του αγώνος μου. Η Θεία Πρόνοια είχε πάντοτε την τελευταία λέξη, φέροντας μου επιτυχία.  Υπεράνω όλων αυτών διέθετα μία σαφή αντίληψη περί της πιθανούς εκβάσεως των ιστορικών γεγονότων καθώς και την ειλικρινή και στέρεα επιθυμία μου να λάβω δυναμικές αποφάσεις.


Η πρώτη απόφαση ελήφθη το 1919, όταν ύστερα από μακρές εσωτερικές διαμάχες και αμφιταλαντεύσεις, έγινα πολιτικός, αποδυόμενος στον αγώνα εναντίον των εχθρών του Ράιχ. Εκείνη ήταν η σκληρότερη εξ όλων των αποφάσεων. Είχα πάντως την ειλικρινή πίστη πως δι' αυτής της επιλογής θα έφτανα στην εκπλήρωση των σκοπών μου. Πρωτευόντως, επιθυμούσα ένα νέο σύστημα εκλογικής διαδικασίας. Σκοπός μου ήταν να δημιουργήσω και να εκπαιδεύσω μια δυναμική μειοψηφία ξεχωριστών μορφών, που θα ήταν σε θέση να αναλάβει την Ηγεσία. 


Μετά από 15 έτη κατέληξα στην εκπλήρωση του σκοπού μου, ύστερα από ασυμβίβαστους αγώνες και ορισμένες υποχωρήσεις. Ανερχόμενος στην εξουσία το 1933, είχα αφήσει πίσω μου την περίοδο των δυσκολότερων αγώνων. Ότι υφίστατο στην Γερμανία είχε πλέον καταρρεύσει. Έπρεπε να αναδιοργανώσω ολόκληρο τον κρατικό μηχανισμό και να ανυψώσω το ηθικό του Έθνους, αρχίζοντας από τις μάζες του λαού και επεκτεινόμενος στις Ένοπλες Δυνάμεις. Αναδιοργάνωση στο εσωτερικό της χώρας, αποβολή των ενδείξεων και των συμπτωμάτων καταπτώσεως και των ηττοπαθών ιδεών, ανύψωση του φρονήματος των Γερμανών και εκπαίδευση για μια ηρωική πορεία. Ενώ αναδιοργάνωνα το εσωτερικό της χώρας και του λαού, επωμίσθηκα το δεύτερο σημαντικό καθήκον μου: Να απελευθερώσω την Γερμανία από τα διεθνή δεσμά της. 

Δυο σημαντικές αποφάσεις θα έπρεπε να αναφερθούν: Η αποχώρηση από την Κοινωνία των Εθνών και η αποκήρυξη – απεμπλοκή από την Διάσκεψη του Αφοπλισμού. Ήταν μια απόφαση σκληρή μα καίρια... Οι αγώνες σήμερα είναι εντελώς διαφορετικοί από εκείνους που δίδονταν προ εκατό ετών. Σήμερα μπορούμε να ομιλούμε μόνο περί φυλετικού αγώνος. 


Όσο θα ζω θα σκέφτομαι μόνο την νίκη του λαού μου. Δεν θα δειλιάσω από τίποτε και θα αντιμετωπίσω κάθε εχθρική επιβουλή. Έχω αποφασίσει να ζήσω την ζωή μου κατά τρόπο ώστε να μην αισθανθώ ντροπή, εάν πρέπει να πεθάνω. Θέλω να καταστρέψω τον εχθρό. 

Adolf Hitler 23/11/1939

Faith and Race