Δόξα και τιμή στον Ρούντολφ Ες


"...Είχα την τιμή να εργαστώ για πολλά χρόνια της ζωής μου κάτω από τις διαταγές του σπουδαιότερου γιού που γέννησε η πατρίδα μου, στην ιστορία των χιλίων ετών της. Δεν θα ήθελα να διαγράψω αυτή την εποχή από το παρελθόν μου ακόμη κι αν μπορούσα. Είμαι ευτυχής επειδή γνωρίζω ότι έχω εκτελέσει το καθήκον μου απέναντι στον λαό μου, ως Γερμανός, ως Εθνικοσοσιαλιστής και ως αληθινός οπαδός του Αρχηγού μου. Δεν μετανιώνω για τίποτε. Αν ήταν να ξαναζήσω την ζωή μου θα έκανα ακριβώς ότι έκανα και τότε, έστω κι αν γνώριζα πως στο τέλος θα έπεφτα στην φωτιά. Δεν με ενδιαφέρει τι πρόκειται να πάθουν οι θνητοί. Όταν θα έλθει η ώρα, θα σταθώ μπροστά στον Ανώτατο Κριτή, θα απαντήσω στις ερωτήσεις Του και γνωρίζω ότι θα με κρίνειι αθώο..."

Δόξα και τιμή στον Ρούντολφ Ες που μέσα στις καρδιές των Εθνικοσοσιαλιστών θα είναι πάντα ζωντανός !

                                   Faith and Race