Adolf Hitler - Εθνικοσοσιαλισμός και Χριστιανισμός

Yπάρχουν κάποιοι που αυτοαποκαλούνται εθνικοσοσιαλιστές αλλά σκέφτονται και δρουν καθαρά μαρξιστικά, δηλαδή στην ουσία είναι μπολσεβίκοι. Χαρακτηρίζουν τον χριστιανισμό ιουδαϊκό προσβάλλοντας και σατυρίζοντας τα χριστιανικά ιερά σύμβολα. Όλοι αυτοί απορρίπτονται από Τον Φύρερ! Τα αποσπάσματα που ακολουθούν είναι από το Mein Kampf ( Εκδόσεις Δίδυμοι).

  Στις ελεύθερες ώρες μου έπαιρνα μαθήματα τραγουδιού στο κόρο της εκκλησίας του Λάμπαχ κι κι έβρισκα σ' αυτό μια μοναδική ευκαιρία να μεθώ με τις υπέροχες τελετές.
Σελ 21, Η οικογενειακή εστία

Η αιώνια φύση εκδικείται αμείλικτα όταν προδίδονται οι εντολές της. Να γιατί πιστεύω ότι πρέπει να ενεργούμε σύμφωνα με τη θέληση του Παντοδύναμου Δημιουργού μας, γιατί: Υπερασπίζοντας τον εαυτό μου ενάντια στους Εβραίους, αγωνίζομαι για να υπερασπιστώ το έργο του Κυρίου.
Σελ 79, Χρόνια μελέτης και δυστυχίας στην Βιέννη


Αλλά και για μιαν άλλη άποψη ακόμη δεν πρέπει να απονέμουμε ευθύνες στο θρήσκευμα σ' οποιοδήποτε θρήσκευμα ή εκκλησία, για τα λάθη του καθενός. [...] Βρίσκονται φυσικά ακόμη και μέσα στον κλήρο άνθρωποι που χρησιμοποιούν την ιερή αποστολή τους για την εξυπηρέτηση προσωπικών τους φιλοδοξιών, άνθρωποι που μέσα στον πολιτικό στίβο ξεχνούν με επιλήψιμο τρόπο ότι έπρεπε να είναι οι φορείς υψηλών κηρυγμάτων κι όχι οι πρωταγωνιστές δολοπλοκιών και συκοφαντιών. Αλλά για έναν τέτοιον ανάξιο, αντιπαρατάσσονται χίλιοι τίμιοι εκκλησιαστικοί, ολοκληρωτικά πιστοί στην αποστολή τους, που αναδύονται σαν νησίδες πάνω στον βούρκο της βρώμικης κι αναταραγμένης εποχής που ζούμε. Έτσι, πολύ λίγο, σχεδόν καθόλου, δεν έχω το δικαίωμα να κατηγορήσω την εκκλησία, αν ένα πρόστυχο άτομο ντυμένο με το ράσο του ιερωμένου, διαπράττει αδίκημα καθαπτόμενο των ηθών, όπως επίσης δεν έχω το δικαίωμα να την καταδικάσω όταν ένας άλλος, μέσα από τον αριθμό των μελών της, ξεχνά και προδίνει τον λαό του, τουλάχιστον στις μέρες μας, όπου κάθε στιγμή βλέπουμε τέτοιες προδοσίες. Κι ακόμα δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στις μέρες μας ότι για έναν τέτοιον μόνο εφιάλτη, θα βρούμε χίλιους ιερωμένους που η καρδιά τους ματώνει για τις δυστυχίες που περνά το έθνος τους και που εύχονται για όλους τους συμπατριώτες τους να ' ρθει μια μέρα που ο ουρανός θα τους χαμογελάσει ξανά. Σ' όποιον απαντήσει ότι δεν τίθεται εδώ ζήτημα για μικρά προβλήματα μιας μέρας, αλλά για θέματα αρχής και δόγματος, πρέπει αναγκαστικά να του πούμε: Αν νομίζεις πως είσαι ο εκλεκτός που θα μας πει την αλήθεια κάνε το, αλλά να 'χεις το θάρρος να το κάνεις όχι από την θέση ενός πολιτικού κόμματος – που θα το χρησιμοποιήσεις σαν υπόβαθρο – αλλά αντικαθιστώντας το άσχημο παρόν με το καλύτερο μέλλον που εσύ θα προτείνεις.

Σελ 130 Πολιτικές πεποιθήσεις από τα χρόνια που έζησα στην Βιέννη

Τα S.A. στην εκκλησία


 Καθεδρικοί ναοί, δημαρχεία, σιλό και πύργοι, είναι τα σύμβολα που στάθηκαν η βάση κι η συνέχεια της αρχαιότητας. 

Σελ 295 Οι αιτίες της καταστροφής



Τα πολιτικά κόμματα δεν έχουν καμιά σχέση με τα θρησκευτικά ζητήματα, αφού οι αντανακλάσεις αυτών των τελευταίων δεν αντιτίθενται διόλου στα εθνικά συμφέροντα και δεν υπονομεύουν το ηθικό της φυλής, δεν πρέπει με κανένα τρόπο να αναμιγνύουμε την εκκλησία στις πολιτικές διαμάχες. Όταν οι αξιωματούχοι της εκκλησίας χρησιμοποιούν τα θρησκευτικά δόγματα, ή ακόμη και τις εκκλησιαστικές θεωρίες για να κάνουν κακό στην φυλή τους, δεν πρέπει να παρασυρθούμε σ' αυτόν τον δρόμο και να τους πολεμήσουμε με τα ίδια όπλα. Οι θρησκευτικές ιδέες και τα δόγματα πρέπει να παραμένουν απαραβίαστα για έναν πολιτικό ηγέτη, αλλιώς, αν εξακολουθήσει ένας πολιτικός να κάνει και τον θρησκευτικό μεταρρυθμιστή, θα χάσει το παιχνίδι! Μια διαφορετική θέση στην Γερμανία προ πάντων, μπορούσε να οδηγήσει στην καταστροφή.

Σελ 131 Πολιτικές πεποιθήσεις από τα χρόνια που έζησα στην Βιέννη

                                Ο Χίτλερ βαφτίζει την κόρη του Χέρμαν Γκαίρινγκ

Η μεγάλη λαϊκή μάζα δεν αποτελείται από φιλοσόφους, έτσι για τον λαό η πίστη είναι η μοναδική βάση για μια ηθική θεώρηση του κόσμου.
Σελ 297 Οι αιτίες της καταστροφής

Για δέκα ψήφους θα συμμαχούσαν με τους μαρξιστές, τους κεκηρυγμένους αυτούς εχθρούς της θρησκείας και για έναν υπουργικό θώκο θα έφταναν να παντρευτούν τον διάβολο και με τον όρο να μην τον προδώσουν ποτέ. Αν στην προπολεμική Γερμανία η θρησκευτική ζωή ήταν τόσο καθυστερημένη κι είχε τόσο δυσαρεστήσει τον κόσμο, αυτό οφειλόταν στην κακή χρήση που έκανε στον χριστιανισμό, ένα κόμμα που τιτλοφορούνταν χριστιανικό και στην ανοησία του να θέλει να συνδυάσει τον καθολικισμό και την επικράτηση του, με την πολιτική. Αυτή η συνύπαρξη στάθηκε μοιραία, έστειλε στο κοινοβούλιο ένα σωρό ανάξιους βουλευτές, αλλά έβλαψε την εκκλησία.

Σελ 299 Οι αιτίες της καταστροφής




Η ζωή του (Εβραίου) δεν είναι του κόσμου τούτου και το πνεύμα του είναι τόσο ξένο προς τον αληθινό Χριστιανισμό, όσο ο χαρακτήρας του δεν μπόρεσε να συμβιβασθεί, εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια, με τον μεγάλο ιδρυτή αυτής της νέας θεωρίας. Πρέπει ακόμη ν΄αναγνωρίσουμε ότι Εκείνος δεν κράτησε διόλου μυστική την γνώμη που είχε για τον Εβραϊκό λαό, και πως την εκδήλωνε, κάθε φορά που χρειαζόταν, ακόμ ακαι με το μαστίγιο, διώχνοντας απ' τον ναό του Κυρίου αυτόν τον αντίπαλο ολόκληρης της ανθρωπότητας, που και τότε, όπως το έκανε πάντα, δεν έβλεπε την θρησκεία παρά σαν μια ευκαιρία για εμπορικές επιχειρήσεις. Όμως για αυτό ακριβώς τον λόγο ο Χριστός ανέβηκε στον σταυρό, ενώ βλέπουμε σήμερα το χριστιανικό πολιτικό κόμμα, ν' ατιμάζεται εκλιπαρώντας στις εκλογές εβραϊκούς ψήφους και μηχανορραφώντας κατόπιν με τις Ιουδαϊκές αθεϊστικές φατρίες, ενάντια στα ίδια τα εθνικά ιδεώδη του.
Σελ 345 Λαός και ράτσα

Ο Χίτλερ σημειώνει πως δρα ο Εβραίος στο θρησκευτικό ζήτημα:
Η θρησκεία γελοιοποιείται, τα ήθη και τα έθιμα παριστάνονται σαν ξεπερασμένα, ώσπου να καταρρεύσει και το τελευταίο στήριγμα ενός έθνους που αγωνίζεται για την ύπαρξη του στον κόσμο αυτό.

Σελ 367 Λαός και ράτσα

''Όταν βλέπετε τον σταυρό να θυμάστε πάντα  το φριχτό έγκλημα στον Γολγοθά'' ,  από το παιδικό βιβλίο ''Το Δηλητηριώδες Μανιτάρι'' του Γ΄Ράιχ 


 Το κίνημα αρνείται να πάρει θέση σε προβλήματα που βγαίνουν από τα πλαίσια της πολιτικής δουλειάς ή που δεν φαίνεται να έχουν κεφαλαιώδη σημασία. Σκοπός του δεν είναι η θρησκευτική μεταρρύθμιση ,αλλά μια πολιτική αναδιοργάνωση του λαού μας. Προσβλέπει στα δύο θρησκευτικά δόγματα σαν στηρίγματα το ίδιο σοβαρά κι αξιοπρόσεκτα για την διατήρηση του λαού. Πολεμά λοιπόν και αντιτίθεται στα κόμματα εκείνα που αρνούνται στο θρήσκευμα τον πρωταρχικό ρόλο του για την ηθική υποστήριξη, επιχειρώντας έτσι να το κάνουν όργανο εκμετάλλευσης των πολιτικών τους φιλοδοξιών. 

Σελ 390 Η πρώτη φάση της ανάπτυξης του Εθνικοσοσιαλιστικού Κινήματος

Ο χριστιανισμός δεν πήρε μια τέτοια εξάπλωση κάνοντας συμβιβασμούς με τις φιλοσοφικές θεωρίες της αρχαιότητας, που στο κάτω-κάτω ήταν σχεδόν όμοιες με τις δικές του, αλλά εκδηλώνοντας και υπερασπίζοντας με ακατάλυτο φανατισμό την δική του διδασκαλία.

Σελ 397 Η πρώτη φάση της ανάπτυξης του Εθνικοσοσιαλιστικού Κινήματος



Έτσι βαθιά μέσα μου είχα μέσα μου είχα ιδιαίτερα σχηματίσει από πάντα την εντύπωση ότι αυτοί οι αυτονομαζόμενοι θρησκευτικοί μεταρρυθμιστές – κατά την παλιά γερμανική συνήθεια – δεν κινούνται από καμιά εσωτερική ανάγκη για την ανασυγκρότηση του λαού μας. Στην πραγματικότητα όλη τους η προσπάθεια στρέφονταν στο πως να αποτρέψουν τον κοινό αγώνα του λαού μας ενάντια στο κοινό και μοναδικό του εχθρό, τον Εβραίο. Αντί να τον καθοδηγήσουν σ' αυτόν τον αγώνα τον σπρώχνουν σε καταστρεπτικές θρησκευτικές διενέξεις.
Σελ 410 Η πρώτη φάση της ανάπτυξης του Εθνικοσοσιαλιστικού Κινήματος

Μολονότι οι Εβραίοι κατάφεραν να πετύχουν το σκοπό τους: Καθολικοί και προτεστάντες αλληλομάχονται τώρα, ενώ ο θανάσιμος εχθρός της ανθρωπότητος και του χριστιανισμού, γελά κάτω από τα μουστάκια του.

 Σελ 645 Ο φεντεραλισμός δεν ειναι παρά μια μάσκα




Το να καταστρέφεις το έργο του Θεού, είναι σα να κηρύσσεις τον πόλεμο προς την δημιουργία του Κυρίου και προς την θεία του θέληση. Ακόμη, καθένας πρέπει να δράση – σύμφωνα πάντα με το θρησκευτικό του δόγμα – και όλοι πρέπει να θεωρούν σαν καθήκον τους από τα πιο ιερά, το να εναντιωθούν στον καθένα που με την συμπεριφορά του, τα λόγια ή τις πράξεις του, εγκαταλείπει την ίδια του την θρησκεία και τα κηρύγματα της για να δημιουργήσει εχθρότητες με μια άλλη.
Σελ 647 Ο φεντεραλισμός δεν ειναι παρά μια μάσκα


Έτσι φθάσαμε πια οριστικά στο φθινόπωρο του 1923. Ο παθιασμένος προτεστάντης μπορούσε να αγωνίζεται πλάι στον πιο παθιασμένο καθολικό, χωρίς στο ελάχιστο η συνείδηση του να έρθει σε σύγκρουση με την θρησκευτική του πίστη. Αντίθετα ο κοινός σκληρός τους αγώνας ενάντια στον εξολοθρευτή της Άριας ανθρωπότητας τους έκανε να αλληλοεκτιμούνται και να αισθάνονται φιλία ο ένας για τον άλλο.

Σελ 649 Ο φεντεραλισμός δεν ειναι παρά μια μάσκα

  Οι θρησκευτικές έριδες, εκείνα τα τελευταία χρόνια έφτασαν σε τέτοιο οξύ σημείο ώστε χιλιάδες ρατσιστές έρμαια της αποτύφλωσης που χτυπά όσους ο Θεός εγκαταλείπει, δεν έβλεπαν πια σε πoιο σημείο τους οδηγεί η ακαταλόγιστη συμπεριφορά τους..
Σελ 649 Ο φεντεραλισμός δεν ειναι παρά μια μάσκα



  ''Ο Θεός μαζί μας''


Συμβαίνει συχνά με τον λαό μας να σκέφτεται με ελαφρότητα πάνω σε πρακτικά θέματα από τα οποία εξαρτάται η ύπαρξη του. Όσον καιρό εμείς φιλονικούσαμε για τα θρησκευτικά μας ζητήματα, οι άλλοι λαοί μοιράζανε τον κόσμο. Κι όσον καιρό το ρατσιστικό κίνημα αναρωτιέται ποιος είναι ο σοβαρότερος κίνδυνος, οι Εβραίοι ή ο ''υπεραλπισμός'' και αντίστροφα , ο Ισραηλιτισμός καταστρέφει όλα αυτά που αποτελούν τις βάσεις της ύπαρξης μας όσο και της φυλής μας και κατά συνέπεια εκφυλίζει τον λαό μας για πάντα. Και τώρα ,μπορώ αναφορικά με αυτούς τους ρατσιστές που παριστάνουν τους αγωνιστές, να κάνω από μέρους του εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος και κατά συνέπεια του γερμανικού λαού , με όλη μου την ειλικρίνεια αυτή την προσευχή :

''Κύριε,προστάτευσε μας από τέτοιους φίλους, όσο για τους εχθρούς είμαστε σε θέση να τους αντιμετωπίσουμε μόνοι μας''.

Σελ 649-650 Ο φεντεραλισμός δεν ειναι παρά μια μάσκα

 
                                    Faith and Race